Έχουμε λάβει εκατοντάδες καταγγελίες από αναγνώστες για το “τέρας” σύστημα διαχείρισης λογαριασμών της HOL.
Οι καταγγελίες μας ενημερώνουν ότι
κανείς από το προσωπικό της εταιρίας δεν μπορεί να επέμβει σε περίπτωση
που εκδοθεί ο δεύτερος λογαριασμός (φραγή εξερχομένων κλήσεων και
ίντερνετ) και ξεχάσετε να τον πληρώσετε! Ούτε αν είναι κάποιος άρρωστος
στο σπίτι ή ηλικιωμένος που μένει μόνος του με προβλήματα υγείας, δεν
κατάφεραν να πείσουν τους υπευθύνους του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών
να ανοίξουν την γραμμή για μια ημέρα ή έστω για κάποιες ώρες μέχρι να
πληρωθεί ο λογαριασμός.
Για να διασταυρώσουμε λοιπόν αυτές τις καταγγελίες βρήκαμε συνεργάτη μας με γραμμή από την hol και
αφήσαμε επίτηδες να κοπεί το τηλέφωνό του οπότε και με τα ίδια μας τα
αυτιά ακούσαμε ότι το σύστημα ”τέρας” δεν τους επιτρέπει να επέμβουν αν
και τους είπαμε ότι ο συνεργάτης είναι προγραμματιστής στο ίντερνετ και
καταστρέφεται αν δεν ανοίξει η γραμμή του και το πρωί να πληρώσει
κανονικά τον λογαριασμό του και επίσης ότι είναι απαράδεκτο να κοπεί η
γραμμή στη 1:30 το πρωί το μόνο που ακούσαμε ήταν… διακοπές μπαίνουν
στο σύστημα κύριε και γίνονται με σειρά προτεραιότητας!!!
Και βέβαια η απάντηση είναι πάντα η ίδια δεν μπορεί να επέμβει κανείς στο σύστημα!!!Κύριε!!!
Βέβαια επειδή δεν έχουμε κατέβει τώρα
από τον Άρη γνωρίζουμε πολύ καλά ότι οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές κάνουν
πάντα αυτό που θέλει ο χρήστης και δεν μπορούν να λένε παραμύθια στον
κόσμο, ας πουν ευθέως ότι είναι απόφαση της εταιρίας να μην ανοίγει
καμία γραμμή για τον οποιοδήποτε λόγο.
Βέβαια την λέξη κρίση και ανθρωπιά μάλλον δεν την ξέρουν εκεί στο επιτελείο της HOL.
Όταν όμως αρχίσουν να βλέπουν τους
συνδρομητές τους να μετακομίζουν σε άλλους παρόχους να μην αναρωτιούνται
τον λόγο!!! Ίσως τότε το ξανασκεφτούν και αφοπλίσουν το “τέρας” πριν
τους διαλύσει το μαγαζί.
πηγή : http://www.telecomsnews.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=3125
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου