Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Η επιστολή Τζήμερου στην Μέρκελ και η απάντηση της «εξοχότατης»




Δόθηκε στη δημοσιότητα ολόκληρη η επιστολή Τζήμερου στην Άνγκελα Μέρκελ. Μπορείτε να τη διαβάσετεεδώ.
Εμείς δημοσιεύουμε σε αποκλειστικότητα την απάντηση της «εξοχότατης» καγκελαρίου της Γερμανίας:


«Θάνο,
Έλαβα την επιστολή σου την οποία διάβασα με ενδιαφέρον και ενθουσιασμό. Πράγματι γνώριζα την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα σου όμως δεν είχα συνειδητοποιήσει τον βαθμό της καταστροφής στην οποία την έχουν φέρει οι δημόσιοι υπάλληλοι και οι άλλοι εργαζόμενοι.


Γνώριζα ότι υπάρχουν φαινόμενα διαφθοράς και ότι οι υπουργοί σας χρηματίζονται. Ευτυχώς που μου ξεδιάλυνες τα πράγματα γιατί αν δεν ήσουν εσύ θα πίστευα ότι σε όλο αυτό το παιχνίδι μπορεί και να έχουν ανάμειξη ιδιωτικές εταιρίες οι οποίες έπαιρναν δημόσια έργα, τα υπερκοστολογούσαν και έβγαζαν εκατοντάδες εκατομμύρια στην πλάτη του λαού σας. Πιθανόν να είχα υποψιαστεί ακόμα και γερμανικές εταιρίες όπως η SIEMENS ή η HOCHTIF, όμως χαίρομαι που αυτές δεν έχουν τελικά καμία ανάμειξη αφού μάλλον ο Τσοχατζόπουλος και οι άλλοι τα έπαιρναν μόνοι τους και δεν συμμετείχε καθόλου ο ιδιωτικός τομέας σε αυτό το πάρτυ.


Χαίρομαι επίσης που είσαι με το μέρος μου και στο εργασιακό ζήτημα. Ναι, πρέπει να απολυθούν όχι μόνο οι άχρηστοι και οι χαζοί δημόσιοι υπάλληλοι, αλλά όλοι. Και όταν λέω όλοι εννοώ όλοι. Τι να το κάνετε τόσο δημόσιο; Δώστε ευκαιρίες στον τίμιο και καθαρό χώρο της ελεύθερης οικονομίας και θα δείτε πόσο γρήγορα θα φτάσετε σε ανάπτυξη και ανταγωνιστικότητα την Μποτσουάνα. Άλλωστε αυτή η συνταγή δεν είναι μόνο δική μου. Την έχουν ακολουθήσει δεκάδες άλλες χώρες στο παρελθόν με εξαιρετική επιτυχία. Τώρα αν κάποιοι αναγκαστούν να αυτοκτονήσουν δεν πειράζει. Κάθε αλλαγή έχει κόστος και κάθε εποχή έχει τους ήρωές της.


Βρίσκω επίσης πολύ ενδιαφέρουσες τις θέσεις σου για το μεταναστευτικό ζήτημα. Αυτή η υποχρεωτική εργασία με αμοιβές ίδιες με την χώρα προέλευσης είναι μια εξαιρετική ιδέα την οποία σκέφτομαι να ξεκινήσω ευθύς αμέσως. Δεν θα σε πείραζε, φαντάζομαι, αν ξεκινούσα πρώτα με τους συμπατριώτες σου τους Έλληνες.

Ελπίζω να κατανοείς την προσπάθεια που κάνω, όπως μου ζήτησες, να στείλω την χώρα σου στο διάολο. Επειδή όμως έχω ξεμείνει από ιδέες τελευταία, μήπως μπορείς να μου δώσεις μερικές;
Θάνο,


Λυπάμαι που δεν σε είχα γνωρίσει πιο νωρίς. Οι συνεργάτες μου με ενημέρωσαν ότι δεν είχες ενεργή ανάμειξη με την πολιτική γιατί ήσουν εργαζόμενος φοιτητής. Μαθαίνω πως έχεις ακόμα μερικά μαθήματα για να πάρεις το πτυχίο σου, και γι’ αυτό σου εύχομαι καλή επιτυχία και καλό διάβασμα. Μαθαίνω ακόμα ότι είσαι πετυχημένος στον εργασιακό σου χώρο. Είδα και κάποιες διαφημίσεις που έχεις σχεδιάσει και δεν σου κρύβω ότι ζήλεψα τα οπίσθια των μοντέλων στην διαφήμισή σου για τα BODYLINE, οπότε στην επόμενη σου επιστολή θα ήθελα να μου στείλεις και μια δίαιτα για να γίνω κι εγώ έτσι.


Θάνο,
Οι άνθρωποι τους οποίους έχω επιλέξει για συνεργάτες στην Ελλάδα είναι υποτελείς, έχουν καλές προθέσεις όμως είναι άχρηστοι. Αυτός ο Σαμαράς τελικά αποδείχτηκε πιο χαζός από τον Γιώργο. Ο άλλος ο Βενιζέλος δεν καταφέρνει να πείσει ούτε όσους πάσχουν από Αλτσχάιμερ. Δυστυχώς δεν σε είχα γνωρίσει νωρίτερα, όμως έστω και τώρα μπορούμε να συνεργαστούμε. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που υπάρχουν άνθρωποι σαν και εσένα. Είμαι σίγουρη ότι με έναν άνθρωπο σαν εσένα μπορούμε επιτέλους να υλοποιήσουμε όσα οι ανίκανοι κυβερνώντες σας έχουν αφήσει στη μέση.


Θάνο,
Θα χαιρόσουν αν μάθαινες πόση εκτίμηση και θαυμασμό τρέφει για το πρόσωπό σου ο Βόλφγκανγκ ο Σόιμπλε. Μάλιστα, διαβάζοντας την επιστολή σου, μου είπε ότι 3-4 Τζήμερους να είχε ο Χίτλερ αντί για εκείνον τον άχρηστο τον Τσολάκογλου, η ναζ… συγγνώμη, η γερμανική σημαία θα κυμάτιζε ακόμα στην Ακρόπολη.
Με εκτίμηση
Άνγκελα Μέρκελ»
ΠΗΓΗ: http://www.inprecor.gr/index.php/archives/198525

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου